“Top adres”

Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Super lekker gegeten
De tonijn is een aanrader
Zeer vriendelijke bediening
Ook een gezellig terras
Lekkere cocktails met veel zorg klaargemaakt
Originele desserts de lassi beveel ik zeker aan zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2019

5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier personen in dit restaurant gegeten en het is ons heel goed bevallen. Vriendelijke bediening wat toch minstens even belangrijk is.
Er is een open keuken waar je de kok alles vers ziet bereiden.
Ondanks het feit dat we alle vier een ander voor- en hoofdgerecht gekozen hadden, werden we toch vlot bediend zonder lang wachten.
We waren alle vier heel tevreden van ons gerecht, zeker voor herhaling vatbaar!

28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van mijn favoriete en beste restaurants in het hartje van Brugge. Heel mooi restaurantje en ook op het terras hebben ze het er heel gezellig gemaakt. Zeer vriendelijke mensen en het eten was uiteraard heerlijk!

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Mojo, de Vlaamse stoof en als dessert de rabarber crumble.
Kaart gelukkig niet te uitgebreid, alles van goede kwaliteit en hoog op smaak. Prettige bediening, je wordt ook met rust gelaten.

8 mei 2019 beoordeeld

is een echte aanrader om iets te gaan eten in een gezellige sfeer...wij gaan elke keer terug omdat het er fijn vertoeven is

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!