“Super restaurant”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 van mijn favoriete en beste restaurants in het hartje van Brugge. Heel mooi restaurantje en ook op het terras hebben ze het er heel gezellig gemaakt. Zeer vriendelijke mensen en het eten was uiteraard heerlijk!

Datum van bezoek: mei 2019

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Mojo, de Vlaamse stoof en als dessert de rabarber crumble.
Kaart gelukkig niet te uitgebreid, alles van goede kwaliteit en hoog op smaak. Prettige bediening, je wordt ook met rust gelaten.

Datum van bezoek: mei 2019
8 mei 2019 beoordeeld

is een echte aanrader om iets te gaan eten in een gezellige sfeer...wij gaan elke keer terug omdat het er fijn vertoeven is

Datum van bezoek: april 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De 2de keer dat we hier kwamen. Heel vriendelijk. Eerder klassiek maar in de goeie zin van het woord. Superlekker!! Uitstekende prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2019
Johan B, Manager van Resto Mojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

superbedankt

2 april 2019 beoordeeld

Zondag 31/03 gereserveerd bij Mojo. Het was lang geleden, maar het is precies altijd thuis komen bij Johan en Monique. Gezellige sfeer, vlotte bediening van Roxanne en zoals gevraagd...een rustig plaatsje. Het eten was zeer lekker. Ik ging voor de Osso Bucco en mijn vriendin voor het gegratineerd Skreihaasje. Onze complimenten aan de chef!!! En daar bovenop de zachte en eerlijke prijs voor deze heerlijke belevenis.
Wij komen zeker terug.
Vergeet niet te reserveren....

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!