“Betere bistro”

Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van collega er eens geweest, zeer goed meegevallen, is familiezaak, niet te groot, gezellig, het eten: de langoustines in calvadosboter moet je er toch zeker proeven.

Datum van bezoek: november 2017

27 november 2017 beoordeeld

Je vindt er een aantal klassiekers naast wat originelere gerechten. Zelf ging ik voor de kangoeroefilets en die waren echt wel uitstekend. Daarbij een voortreffelijke Nero D'Avola voor een aanvaardbare prijs. Ook te vermelden is dat de picon vin blanc als aperitief bijzonder geslaagd was !

Datum van bezoek: november 2017
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op nr Rest” Mojo “
Tot me grote verbazing zag ik achter de bar de uitbater van het vroegere istamenet leuk terug
Zien ! Dan wist ik al dat we goed zaten die mensen zitten al jarenlang in de Horeca ,en je ziet dat ze het nog altijd met hart en ziel doen !
Voor iemand zoals ik die het motto " Back to basics, keep it simple" hoog in het culinaire vaandel voert is de " Rest Mojo" in Brugge het Walhalla! Dit is ten minste een zaak waar het product centraal staat en er geen tijd en geld verspild wordt aan nutteloze bordversieringen! We kozen vr aperitief een campari orange en een zoete wijn . Dat werd vergezeld met aperitiefkoekjes en bloemkoolsoepje met zalm alles was superlekker
We komen zeker terug !een aanrader !

Datum van bezoek: oktober 2017
18 september 2017 beoordeeld

Hartelijke ontvangst en bediening, een uitstekende keuken en bijpassende wijnen.
Heel flexibel qua tafelkeuze.

Datum van bezoek: september 2017
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondertussen de 3 e keer dat we bij Mojo kwamen eten. Altijd een succes! Het eten was weeral subliem en de bediening altijd even vriendelijk. Mijn man nam de steak en ik had de mosselen uit de suggesties gekozen... de beste mosselen die ik ooit heb gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Resto Mojo bekeken, bekeken ook

In Resto Mojo geweest? Deel je ervaringen!