“lunch maandag 4 Maart 2019”
Beoordeling van Crumble & Co

Crumble & Co
Geclassificeerd als nr. 310 van 824 Restaurants in Brugge
4 maart 2019 beoordeeld

meer dan perfect., vriendelijke ontvangst en tijd voor een praatje. Slechts enkele maanden open, nabij Hotel Jan Brito en parking dus ideaal voor lunch eten, of meenemen. Zeer verse gerechten en ingrediënten, wordt ter plekke klaargemaakt en zijn riante porties. leuke kaart, divers en kan deze locatie meer dan aanbevelen.
Prijzen zijn prima t.o.v. het centrum (wat slechts 5 minuten lopen is)
Een aanrader, nieuw en ambitieus, zelfs plek voor gezelschapppen.

Datum van bezoek: maart 2019
crumbleenco, Eigenaar van Crumble & Co, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Geachte heer en mevrouw , onze oprechte dank voor uw mooie feedback in kader van jullie lunch bij ons in Crumble en Co . We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten Sharon en Benny

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief en lunch genomen.

Cava en Gin-Tonic: heel lekker
Lunch, Toast met zalm en Zalmburger: mooie kwaliteit en heel lekker.

Aangename uitbaters.

Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2019
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes waren lekker en betaalbaar. Wij hadden een groot stokje rosbief voor 6 euro en een basic ontbijt waarin 2 kleine. Broodjes, een croissant, ham, kaas en koffie of thee bij zaten voor 8 euro. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: januari 2019
crumbleenco, Eigenaar van Crumble & Co, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste klanten ,

We willen jullie oprecht danken voor jullie review en zijn blij dat jullie bezoek aan Crumble en Co aan uw verwachtingen heeft mogen voldoen .
Alvast steeds welkom !

Benny en Sharon

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en gezellige bediening. Genoten van een bruin broodje met tonijn salade en een wit broodje met garnalen salade.

Datum van bezoek: januari 2019
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier voor een kop koffie. Echter zagen de belegde broodjes er goed uit. Aantrekkelijk geprijsd en groot genoeg om de honger te stillen. De koffie was erg lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018
Jet25014454155, Eigenaar van Crumble & Co, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Hartelijk dank voor uw reactie ! Het was ons een genoegen u te mogen ontvangen! Steeds welkom !

Reizigers die Crumble & Co bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Crumble & Co geweest? Deel je ervaringen!