“Bezoek aan Brugge”
Beoordeling van Crumble & Co

Crumble & Co
Geclassificeerd als nr. 319 van 822 Restaurants in Brugge
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief en lunch genomen.

Cava en Gin-Tonic: heel lekker
Lunch, Toast met zalm en Zalmburger: mooie kwaliteit en heel lekker.

Aangename uitbaters.

Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2019

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes waren lekker en betaalbaar. Wij hadden een groot stokje rosbief voor 6 euro en een basic ontbijt waarin 2 kleine. Broodjes, een croissant, ham, kaas en koffie of thee bij zaten voor 8 euro. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: januari 2019
crumbleenco, Eigenaar van Crumble & Co, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste klanten ,

We willen jullie oprecht danken voor jullie review en zijn blij dat jullie bezoek aan Crumble en Co aan uw verwachtingen heeft mogen voldoen .
Alvast steeds welkom !

Benny en Sharon

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en gezellige bediening. Genoten van een bruin broodje met tonijn salade en een wit broodje met garnalen salade.

Datum van bezoek: januari 2019
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier voor een kop koffie. Echter zagen de belegde broodjes er goed uit. Aantrekkelijk geprijsd en groot genoeg om de honger te stillen. De koffie was erg lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018
Jet25014454155, Eigenaar van Crumble & Co, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Hartelijk dank voor uw reactie ! Het was ons een genoegen u te mogen ontvangen! Steeds welkom !

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier met mijn vriendin terecht gekilen voor een kleine hap tijdens onze wandeling in brugge het tapas birdje was verassend lekker en de prijzen vielen ook zeer goed mee!

1 opmerking er was toen geen muziek aanwezig dus wel een beetje saai zo. Voor de rest top!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Crumble & Co bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Crumble & Co geweest? Deel je ervaringen!