“Echt lekker Grieks eten”

The Olive Tree Restaurant Brugge
Geclassificeerd als nr. 50 van 748 Restaurants in Brugge
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
23 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker! Kan niet anders zeggen. Aardige mensen ook en de prijs is reeel. Zou er zo weer geen gaan. Reserveren is wel een must in het weekend.

Datum van bezoek: januari 2022

16 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, eten vond ik wat overgewaardeerd hier. Als je een weekend op ‘bezoek’ bent kun je beter scoren in deze stad.

Datum van bezoek: januari 2022
30 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker Grieks restaurant, met een heel vlotte en heel vriendelijke bediening, uitgebaat door een Griekse familie. Als voorgerecht namen we een variatie van Griekse voorgerechten, daarna volgden Gamba's en lamsvlees. Top!

Datum van bezoek: december 2021
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mag thuis niet meer binnen omdat ik gezegd heb dat moussaka van The Olive Tree de beste ooit is. Mijn vriendin had de zwaardvis en die was ook subliem. Inrichting van de zaak was mooi en paste perfect in het concept. De bediening was heel vriendelijk. Als je twijfelt over de wijn; ga voor de Chateau Julia, héérlijk.

Datum van bezoek: augustus 2021
19 juli 2021 beoordeeld

Zeer lekker gegeten. Super verse producten. Top bediening. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!