“Een ECHTE aanrader!!!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker! Het eten is buitengewoon smakelijk met een pallet van uitzonderlijke smaken...vlees is heel mals en uitermate vol met smaken..citroen..dille..top!

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld

Lekker. Mooie kaart. Ideale plaats (aan het middenraam op de eerste verdieping).ook een mooie locatie. Goeie bediening.

Datum van bezoek: april 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Formule van 41 euro incl aperitief, voorgerechtjes, koffie/thee en hoofdschotel naar keuze. De vriendelijkheid van dit familierestaurant liet de soms ongelukkige timing vergeten

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

we kozen voor het uitgebreide menu, met de verschillende bordjes. heel lekker, afwisselend en je hebt zeker genoeg. we zochten al een tijdje een goede Griek in Brugge. en vonden die daar! vriendelijke mensen, en leuk concept

Datum van bezoek: juli 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Van een Grieks restaurant mag je meer verwachten. Letterlijk in dit geval. De porties waren veel kleiner dan we gewend zijn, en de bediening deed erg zijn best om te doen alsof ze ons niet zagen. Het eten was op zich oké, maar niet meer dan dat.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!