“Heerlijk Grieks eten”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In the olive three krijg je heerlijk Grieks eten met net dat ietsje meer. De bediening is vriendelijk in een gezellige sfeer. Reserveren is wel nodig

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is zeer vers , vriendelijke ontvangst .
Prijs kwaliteit ok . Altijd druk bezet , zeker nodig om te reserveren

Datum van bezoek: juni 2019
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie hier heerlijk gegeten. Je komt hier niet voor de standaard ‘Athene’ schotel en een hoop vlees maar voor Griekse specialiteiten. Erg gezellige ambiance, lekker warm pitabrood en heerlijke wijn.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld

De vooraf schotel was voor ons een verrassing welke heel goed was, en het hoofdgerecht bestaande uit Moussaka was van een goede kwaliteit.
Het dessert cheese cake en een bijbehorend Griekse port was van het huis. een goede tip dit restaurant

Datum van bezoek: april 2019
29 april 2019 beoordeeld

Zeer lekkere, authentieke Griekse keuken.
Vriendelijk onthaal
Wel redelijk rumoerig, maar wij zaten op 1e verdieping en daar was het veel rustiger.
Hebben het menu genomen en dat was prima: Aperitiefje, verschillende warme en koude voorgerechtjes en dan hoofdschotel naar keuze + koffie of thee
We kregen nog een stuk heerlijke cake van het huis aangeboden en een degustiefje (zoete wijn).
Prijs/kwaliteit hebben we zeer lekker gegeten in een mooi kader.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!