“Aanrader in centrum Brugge”

The Olive Tree Restaurant Brugge
Geclassificeerd als nr. 29 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment op zondag avond online gereserveerd en binnen gestapt. Lekkere Griekse keuken. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: maart 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Terug bezoekje gebracht met onze vrienden, menuutje genomen was zeer lekker. Dessertje en drankje gratis gekregen. Gezellige sfeer, wij komen zeker terug.
Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening, prettige sfeer, gratis dessert en drankje toe, kortom een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Na alle goede beoordelingen te hebben gelezen zijn we hier maar eens binnen gegaan. Het eten was goed, maar zeker niet super, we hebben al beter Grieks gegeten. Er hangt ook geen Griekse sfeer op het personeel na. Voor ons geen tweede keer.

Datum van bezoek: januari 2019
TheOliveStreetFood, Owner van The Olive Tree Restaurant Brugge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Dear Anna-Maria

Thank you for coming in our family Greek restaurant.
We grew up in Greece, in Lesvos Island and our Kitchen based on island recipes and culture.
Our Island is famous for Ouzo and OLIVE OIL, that`t why our concept is olive tree wood...
In Greece every region has different traditional music, different recipes, different mentality.
Also there are differenties between Greek restaurants - Greek Taverna`s - Greek Gyros Street food
We represent Greece and Lesvos Island, sorry that we don`t dance sirtaki every night.
I am really sorry that you didn`t like it.

You are always Welcome!

Kind Regards
The Olive Tree Team

31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekkere en verfijnde Griekse keuken met eerlijke en verse producten. Een aanrader voor wie houdt van de mediteraane keuken.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!