“Klein stukje Griekenland in Brugge”

The Olive Tree Restaurant Brugge
Geclassificeerd als nr. 30 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Sfeervol restaurant, je waant je even in Griekenland.
Gelukkig was er nog plek boven voor ons zonder reservering, reserveren is aanbevolen.
De gerechten zijn smaakvol en goed bereid. Tzatziki zoals hij hoort te zijn en ik was blij verrast met de vegetarische Moussaka, heerlijk.
Vriendelijke bediening, correct en discreet. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt smullen was dat. Zeer originele wijze om een mezze te bereiden en te presenteren. We namen een menu met gegrilde inktvis op het hoofdgerecht, maar aan de mezze alleen had ik eigenlijk al voldoende. Zeer gevarieerd en smaakvol. Ook de Tsatsiki en andere dipsausjes waren pittig en een streling voor de smaakpapillen. Bediening aandachtig, discreet en behulpzaam, ondanks de drukte. Zeker over te doen.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, verrassende smaken, supergezellige plek en warme, vriendelijke bediening. Kortom: BIG like!!

Datum van bezoek: november 2018
5 weken geleden beoordeeld

Wederom hetzelfde verhaal die Brugge vervlakt: 'Massa-toerisme'
Na een hele poos weggebleven, vermoeden we dat de keuken een nieuwe chef heeft.
Nog steeds dezelfde kaart, maar het niveau van afwerking, smaken enz. duidelijk verbeterd. Vreselijk om vooraan in het restaurant te zitten (deur die constant open en dicht gaat om mestal mensen te weigeren) Je komt er bijna niet in als je geen reservatie hebt.
Het zit constant pakvol. Prachtige, tactvolle gastvrouw, waar de anderen iets kunnen van leren. Prijs kwaliteit zeer goed, de betere Griek te Brugge.

2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij The Olive Tree is altijd genieten. Zij serveren eerlijke, pure gerechten aan een korrekte prijs. Bovendien is de bediening super vriendelijk en het is er ook heel gezellig.

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!