“Super!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
5 augustus 2018 beoordeeld

Zeer lekker eten, zeer vriendelijke personeel en mooi en verzorgd restaurant! Ik ben alvast fan en superblij dat ik dit heb ontdekt!

29 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant is niets bijzonder.Je bent er snel bediend en dus snel weer buiten.De portie's zijn eerder klein en smaken niet speciaal.Hier passeer je zeker geen gezellige avond.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij trotse griekse familie uit lesbos! Was niet alleen supergezellig, maar ook superlekker. Wij komen terug! eucharisto!

18 juli 2018 beoordeeld

Het restaurant ziet er sfeervol uit. Het is goed maar niet bijzonder. Het personeel spreekt gebrekkig tot geen Nederlands. Leuk om geweest te zijn maar daar blijft het bij.

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende voorgerechtjes genomen om te delen, zeer geslaagd en erg lekker. Voor ieder wat wils! Aanrader.

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!