“Kostelijke koteletten”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 februari 2018 beoordeeld

Ik heb heel wat kotelleten gegeten, maar nergens zo smaakvol als hier. Geen toeristen keuken maar echt goede kwaliteit. Olijfjes vooraf van het huis en een drankje en een stukje cake met honing. Griekse gastvrijheid en dat is ook in de bediening merkbaar.
De moeite waard.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Griek die het wat origineler aanpakt dan de meeste. De formule van het menu vonden wij een plus. Een assortiment van voorgerechtjes in combinatie met een hoofdschotel naar keuze ven de hele kaart. Tof! De dessertwijn en cake van het huis als extraatje maken het af. Leuk en gezellig interieur. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ruim van te voren gereserveerd, want zomaar binnen lopen zit er bijna niet in: veel te druk! Maar zeker de moeite waard om te eten. Echte Griekse roots en ook wat andere gerechten. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
13 februari 2018 beoordeeld

Een Grieks restaurant maar dan wat chiquer en geen mega porties mixed grill. In plaats daarvan smaakvolle en wat meer bijzondere gerechten.
Het voorgerecht en hoofdgerecht hebben ons zeer goed gesmaakt. Restaurant is erg leuk ingericht en bediening is top.
De witte wijn en gin & tonic waren niet koud genoeg.

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke setting, vriendelijke en snelle bediening. Het eten was smaakvol en mooi gepresenteerd. Er werden leuke 'extra's' geserveerd. Al bij al een goede Griekse keuken.

Reizigers die The Olive Tree Restaurant Brugge bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In The Olive Tree Restaurant Brugge geweest? Deel je ervaringen!