“Lekkere keuze menu”

20:00
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 180 van 832 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
4 september 2019 beoordeeld

Ik werd getrakteerd door mijn zoon, hij had een bon ( met single malts te kopen) 1 pers menu 35€ betalen, 1 gratis. We werden hartelijk ontvangen in dit zeer gezellig ingericht restaurant. De tafels zijn zeer mooi gedekt. We kregen een kaart met een meerkeuze 3 gangen menu. We dronken een aperitief maison op basis van Cava, vlierbloesem en munt , en een perfect gemaakte Picon vin blanc. Daarbij werd een hapje geserveerd.We bestelden ook een lit. fles Chaudefontaine water. We kozen beiden de kaas kroketten als voorgerecht. Zeer lekker. Mijn zoon koos als hoofdgerecht het Vispannetje en ik de Waterzooi van kip. Beide grachten waren erg goed. Als dessert koos ik een stukje ijstaart en hij een chocolade taart, beiden vergezeld van vers fruit en slagroom. We hebben hier prijs/kwaliteit, zeer lekker gegeten...

Datum van bezoek: september 2019
Joris D, Manager van Bistro Den Huzaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Hartelijk dank! Groetjes Team Den Huzaar.

13 augustus 2019 beoordeeld

Deze bezocht na een boeking via Tripadvisor, alles in orde bij het ontvangen en ook het eten was in orde. Vrouw had mosselen met look gevraagd en dit was dik in orde. Genoeg look en lekkere mosselen. Mijn Rib-eye was gebakken op de wijze die ik gevraagd had en sausje was lekker, frieten waren het minst maar waren nog aanvaardbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
Joris D, Manager van Bistro Den Huzaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Hartelijk dank! Groetjes Team Den Huzaar

9 augustus 2019 beoordeeld

De Huzaar is een mooi adres om te eten in Brugge.
Ik bestelde er een biefstuk.
Wat ik op mijn bord kreeg was toch wel indrukwekkend te noemen. Ik heb nog wel kanjers van biefstukken op mijn bord gekregen, maar dat was dan in zaken die erin gespecialiseerd zijn. Veel waar voor je geld, dus.
Het was wel jammer dat er weinig saus bij geserveerd werd. Als je daar extra voor moet betalen verwacht je wel dat je er genoeg hebt om die grote portie te kunnen nuttige mét saus.
De frieten waren ook erg goed. Dat kan je niet overal zeggen.

Het vele volk in de zaak bewijst dat ze goed bezig zijn. Dat brengt ook een nadeeltje met zich mee: het lijkt er erg druk. Dat zorgt ervoor dat het restaurant een toeristenrestaurant lijkt op zo'n momenten.

Datum van bezoek: juli 2019
Joris D, Manager van Bistro Den Huzaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2019

Hartelijk dank! Groetjes Team Den Huzaar

8 augustus 2019 beoordeeld

De lunch met soep en vis in witte wijnsaus was maar zeer matig, vis was volgens mij diepvriesvis en ook de saus was niet bijzonder,groeten en aardappelen ook niet top, zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Dit is zeker niet het mooiste restaurant van Brugge, niet buiten niet binnen.
Men is er wel duidelijk gewoon om groepen te ontvangen en om grote drukte de baas te kunnen en het personeel is zeer vriendelijk.
Wij kwamen hier voor een diner en kozen beiden de maandmenu "In Brugge" die uit
drie gangen bestond.
Dit was duidelijk een schot in de roos.
Alle gerechten zeer smaakvol en vers met als uitschieters: Tomaat garnaal, de Baby kreeft (geen halve maar een hele) en de carpaccio van ananas.
Dit alles tegen een eerlijke prijs.
Zeer tevreden van deze keuze !

Datum van bezoek: juli 2019
Joris D, Manager van Bistro Den Huzaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Hartelijk dank !! Groetjes Team Den Huzaar

Reizigers die Bistro Den Huzaar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro Den Huzaar geweest? Deel je ervaringen!