“Prima voor een snelle hap!”
Beoordeling van Trattoria Trium

Trattoria Trium
Geclassificeerd als nr. 343 van 761 Restaurants in Brugge
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor wie snel een pasta wil eten. Absoluut niet bijzonder. Pizza's moeten worden omschreven als "foccacia" deze zijn vierkant van vorm en hebben echt meer een smaak van foccacia.

24 juni 2017 beoordeeld

heel lekker Italiaans restaurant en winkel. niet het gezelligste restaurant van Brugge maar wel prima kwaliteit. onze bestelling kwam snel, vriendelijke bediening. ideaal als je snel iets wil eten

1 juni 2017 beoordeeld

Via een actie kwamen we bij Trattoria Trium terecht. We konden kiezen uit verschillende voorgerechten, pasta's en dessert. We kozen voor de anti pasto wat zeer lekker was, je proefde dat het vlees vers gesneden werd. De pasta was ook heerlijk en er werd parmezaan uit een grote kom aan tafel geserveerd. Jammer genoeg was de laatste tiramisu geserveerd, maar we komen zeker nog eens terug op deze te proeven.

22 mei 2017 beoordeeld

De negatieve recensies verbazen mij een beetje, want mijn vrouw en ik hebben prima gegeten hier. We hadden beiden een pasta-gerecht. Misschien hadden ze een goede dag :-)

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen eten met een vivabox, en dat hebben we geweten. In tegenstelling tot andere klanten kregen wij geen brood of olijfjes. De pizza's zonder korst waren veel te klein en te dun. Je had er niet mee gegeten. Bovendien gedroeg de baas - die weigert Nederlands te spreken - zich enorm grof. Maar dat kan je misschien ook al afleiden uit zijn defensieve reacties op de beoordelingen die hem niet zinnen.

trium, Eigenaar van Trattoria Trium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Beste, ik betreur wat met u gebeurd is, meestal gebeurd het niet, tenzij het heel drukke dagen zijn. Dan proberen we de vele mensen tevreden te stellen, helaas lukt het niet met iedereen. Maar U mag gerust zijn dat wij zelfs geprobeerd hebben U ook tevreden te stellen. Als U dan de beperkingen van het personeel, die bijvoorbeeld anders dan mij, geen goed Nederlands spreekt ook beoordeelt dan kunnen wij U nog minder helpen. (Het is niet geen Nederlands willen spreken mevrouw maar wel niet kunnen). Wat ik U zou vriendelijk willen vragen mevrouw is het volgende: probeer maar volgende keer dat U een recensie schrijft toch wat respect gebruiken voor de collegas (van de andere restaurants) die U zullen proberen te helpen en die niet gelukt is. Ik nodig U uit om nog eens naar hier te komen om te beseffen dat het ook hier heel goed is en om een uitleg te geven over de kwaliteit van de producten die we gebruiken. Deze zaak bestaat al 25 jaren.
MVG
Alessandro Zunica

Reizigers die Trattoria Trium bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Trattoria Trium geweest? Deel je ervaringen!