TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Aangenaam zitten op het terras en vriendelijke bediening.”
Beoordeling van La Dentelliere

La Dentelliere
Geclassificeerd als nr. 273 van 834 Restaurants in Brugge
19 augustus 2019 beoordeeld

Ook voor een drankje, een lekkere Bourgogne de Flandres mochten we plaats nemen op dit terras. Er is steeds wat te beleven en te zien op deze plaats.Vlak bij het Begijnhof wemelt het hier van allerhande toeristen. De rustplaats voor de paarden en de koetsiers zorgt ervoor dat er veel koetsen passeren. We komen hier terug.

Datum van bezoek: juni 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval hier terecht gekomen, aangenaam verrast door een perfecte lunch van voorgerecht en hoofdgerecht, niet copieus maar erg vers en smaakvol. En dat voor 19€. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Op ons laatste avondje in Brugge bezochten wij dit restaurant. De ober kwam veel te snel drinken opnemen, terwijl wij het nog niet wisten. Eenmaal bij het opnemen keek hij ons niet eens aan en rende zowat weer verder. Eveneens deed de ober uitspraken veel te luid, wat onbeschoft is op een terras met klanten. Ouwehoeren met vrienden doe je thuis. Eenmaal het hoofdgerecht betrof een heerlijk stukje biefstuk, maar wij moesten zelf de ober aanhouden om te vragen hoe het gebakken werd, standaard medium was zijn antwoord.... Her schrale beetje sla naast de biefstuk is ook te beschamend. De borden van het hoofdgerecht waren nog niet weggehaald en het toetje stond alweer op tafel. Wij kregen echt een gehaast horeca gevoel, zoveel mogelijk mensen op terras voor zoveel mogelijk winst. Het personeel bevestigde deze impressie met het rennen over het terras. Erg jammer, zeker niet aan te raden in het hoofdseizoen.

(Tip: 10 meter aan de overkant werkt een man met hart voor de zaak, ongelooflijk goede service. Ribs&More, echte aanrader, man van het vak!)

Datum van bezoek: juli 2019
22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter van ons weekend Brugge , hier aangeschoven voor een heerlijke lunch. Vriendelijke bediening, lekker eten, goede prijs en dat midden in een toeristengebied.

Datum van bezoek: april 2019
5 maart 2019 beoordeeld

Goed restaurant met ruime keus en geweldige bediening. Keuken en personeel weten hoe ze, op een juiste manier, om moeten gaan met klanten en deze een fijne tijd laten beleven in zowel het restaurant als op het terras.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die La Dentelliere bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In La Dentelliere geweest? Deel je ervaringen!