TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 5 van 27 Koffie en thee in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken in Brugge hadden we besloten om hier te gaan lunchen. De hond mocht mee naar binnen! Ik had een lekkere lasagne die van mij wel wat warmer had mogen zijn. Alles werd goed verzorgt. Al met al was iedereen tevreden.

Datum van bezoek: augustus 2019

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

- aardig personeel
- doen makkelijk over aanpassingen
- genoeg te eten
- niet te duur voor Brugge
- lekkere jus, brood, en uitsmijter

Datum van bezoek: juni 2019
2 november 2018 beoordeeld

Voor de lunch in een buurt met verschillende "toeristenrestaurants" met enige vrees binnengestapt, maar volledig onterecht.
Mooie uitgebreide lunchkaart met klassieke maar ook minder allesdaagse gerechtjes, bv. uitgebreide keuze aan quiches. Zelf gegaan voor de garnaalkroketten, die met een vers, fris slaatje geserveerd werden. Vriendelijke bediening.
Zeker aan te raden.
Enig minpuntje: het was niet mogelijk om voor onze dochter van 2 jaar slechts 1 kaaskroket te krijgen; die werden enkel per 2 of 3 geserveerd, wat veel te veel is voor een kleutertje. Ik zie niet in waarom men dan niet 1 ipv 2 of 3 stuks wil geven.

Datum van bezoek: oktober 2018
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige service en heerlijke koffie. De wafel was vers en super van smaak, garnalenkroketten niet te versmaden. Tonka is een verademing in de drukte van Brugge. Ga hier zeker naar toe want hier weet men wat service en vriendelijkheid betekent. Topper

Datum van bezoek: oktober 2018
18 september 2018 beoordeeld

We hadden eigenlijk een ander restaurant op het oog. Maar niet tegenstaande dit adres overal als "open" stond geafficheerd was het toch gesloten. In de onmiddellijke omgeving lag deze plek. En we waren meteen aan een heel goed adres: lekkere, originele gerechtjes. Vlotte bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Tonka bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tonka geweest? Deel je ervaringen!