“Nog steeds lekkere burgerkeuken, maar niet meer de verfijning van vroeger”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 30 van 769 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: St-anna
20 juli 2023 beoordeeld

Wij komen hier reeds heel lang., en nog steeds tevreden.
Het is een leuk kader, met de man in de keuken en zijn echtgenote die de klanten verwelkomt en bedient. Er is een vaste menu waarbij je keuze hebt uit een aantal voorgerechten, hoofdgerechten en deserts. Je betaalt volgens het aantal gerechten dat je neemt
Een kleine ontgoocheling! Vroeger waren de gerechten verfijnder en inventiever. Soms echt heerlijke suggesties. Dat missen we nu wel. Het is nog steeds een goede burgerkeuken, maar voor stoverij en steak komen we niet echt van Gent naar Brugge. Het lijkt een beetje een algemene tendens om de gerechten te standaardiseren zodat de kostprijs lager en de winstmarge hoger is. Jammer...

Datum van bezoek: juli 2023

6 juli 2023 beoordeeld

Mooi interieur, maar de tafels staan te dicht bij elkaar zodat u het gesprek van de buren goed kunt volgen, en omgekeerd. Eten was niet perfect en de prijs van de dranken is ook duur. Geen aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
28 juni 2023 beoordeeld

Al enkele jaren vier ik hier mijn verjaardag. Het concept is zeer aantrekklijk. De keuken is zeer verfijnd en goed, de wijnkaart sluit daar op aan. De bediening is vriendelijk en zeer attent, de sfeer in het restaurant is beschaafd. In alle opzichten aan te raden voor wie goed wil eten om er dankbaar aan terug te denken. Alle lof!

Datum van bezoek: mei 2023
10 april 2023 beoordeeld

Mooie locatie in Brugge, lekker vers eten, aangename bediening, goede keuzeformule qua aantal gangen!!

Datum van bezoek: december 2022
16 februari 2023 beoordeeld

Gezellig restaurant met heerlijke gerechten. De Valentijnmenu hier gegeten, superlekker. Van de hapjes tot het dessert, alles is met kwaliteitsproducten klaar gemaakt, moderne keuken, mooi gepresenteerde borden en vriendelijke geserveerd.
Zeker een aanrader prijs/kwaliteit, je krijgt meer dan waar voor uw geld.

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!