“Lunch met vriendinnen”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 29 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
20 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam eten met 2 vriendinnen /collega's op zondagmiddag. Sfeer in restaurant gezellig, maar wel weinig kerstversiering voor de tijd van het jaar. Onze jassen moesten we zelf opbergen in de vestiaire... 3 gangen menu gekozen met verschillende gerechten onderling. Het eten was heel lekker alsook de wijn. Goeie porties en mooie presentatie, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2022

7 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurantje in Brugge… De gastvrouw doet haar naam alle eer aan! De chef toverde veel lekkers op tafel. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2022
5 september 2022 beoordeeld

We hebben hier echt genoten, de gerechten waren superlekker, en voor het oog ook mooi op het bod gespreid.
We werden aan tafel vriendelijk bediend, deze mensen leveren prachtig werk.
Dur zeker het bezoeken waard.
Bedankt.

Colpaert P.

Datum van bezoek: september 2022
31 augustus 2022 beoordeeld

Aangenaam ingericht restaurant, vriendelijke gastvrouw, zeer lekker gegeten, prijs/kwaliteit absoluut in orde. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2022
15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastic food and wine for a correct price.
Hard workers this couple.

Heerlijk eten en wijn voor een correcte prijs.
Harde werkers dit koppel.

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!