“Absolute aanrader”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 27 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
4 weken geleden beoordeeld

Aangenaam ingericht restaurant, vriendelijke gastvrouw, zeer lekker gegeten, prijs/kwaliteit absoluut in orde. Hier komen we zeker terug!

15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastic food and wine for a correct price.
Hard workers this couple.

Heerlijk eten en wijn voor een correcte prijs.
Harde werkers dit koppel.

14 augustus 2022 beoordeeld

Van begin tot einde werden we in de watten gelegd. Gezellig decor, vriendelijke gastvrouw en zeer lekker eten dat tot in de puntjes verzorgd was. Perfect en voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2022
8 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi klein restaurantje
Verrast door lekkere gerechten
Je zit bestendig aan de tafel en kunt genieten
Wijnkaart was goed
Bediening erg vriendelijk

5 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De pepermolen leerden we vorig jaar kennen, door hun wensite en bevestiging van Brugse vrienden. Hun eten en concept is formidabel. De bediening zeer attent. Dit jaar vierde ik er mijn 55 e verjaardag en we werden verrast door een felicitatie met appero door vrienden die wisten dat we hier gingen dineren. Dat was zeer liefdevol voorbereid! Veel dank!

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!