“Goede adres in Brugge ”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 26 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: St-anna
8 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi klein restaurantje
Verrast door lekkere gerechten
Je zit bestendig aan de tafel en kunt genieten
Wijnkaart was goed
Bediening erg vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2022

5 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De pepermolen leerden we vorig jaar kennen, door hun wensite en bevestiging van Brugse vrienden. Hun eten en concept is formidabel. De bediening zeer attent. Dit jaar vierde ik er mijn 55 e verjaardag en we werden verrast door een felicitatie met appero door vrienden die wisten dat we hier gingen dineren. Dat was zeer liefdevol voorbereid! Veel dank!

Datum van bezoek: juni 2022
25 februari 2022 beoordeeld

Dit is al Jaren ons Lievelings Restaurantje en heeft nog NIETS aan kwaliteit verloren , wij keren zeker iedere keer terug als we in Brugge zijn.

Datum van bezoek: februari 2022
16 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke, mooie en erg gezellige zaak. De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk, maar was wel erg traag. Wij namen de 3-gangen formule, en hebben hiervoor 3u aan tafel gezeten. We zaten telkens een half uur met een leeg bord voor ons, met nog eens een half uur wachttijd op het volgende gerecht. Ook de tafels langs ons hebben hetzelfde ervaren. Echter moet gezegd dat wanneer je dit weet (en ok vind), het een zeer gezellig avond zal worden. Het eten is immers prima, mooi gepresenteerd en smaakvol. Ook de wijnkaart is van mooi niveau. Prijs-kwaliteit was dit dus absoluut een zeer goede avond. Het is zeker een aanrader, maar weet op voorhand dat je er lang zal zitten. De gastvrouw verzorgt de hele bediening immers alleen.

Datum van bezoek: januari 2022
2 januari 2022 beoordeeld

Na een break omwille van Covid 19 , opnieuw ons jaarlijkse uitstap naar Brugge gedaan inlcusief een diner in De Pepermolen. Ongedwongen en zeer correcte bediening , een uitstekende 4-gangenmenu voor een democratische prijs, lekkere aperitief, lekker wijntje, gewoon....een fijn gevoel hebben nadat je de zaak verlaat... wat wil je nog meer ....

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!