“Supertent”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 21 van 724 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
2 weken geleden beoordeeld

Wat een fijn restaurant. Zonder poeha gewoon top eten. Aangename bediening. Mooi opgemaakte gerechten. Prima wijnadvies en verrassende smaakcombinaties. Niets meer aan doen; gewoon af.

Datum van bezoek: juli 2021

24 juni 2021 beoordeeld

Een dag voor onze 40ste huwelijksverjaardag, tijdens ons weekend in het mooie Brugge, hier gaan dineren.
Blij met onze keuze, (ons aanbevolen door de restauranthoudster van Bistro St-Anna op het St-Annaplein te Brugge), want zowel leuke, gastvrije bediening en ontvangst als zeer lekker eten. De carpaccio van Holsteiner-rund en de lamsfilet (mooi rosé gebraden) waren gewoon excellent. En de rode wijn , die de vrouw des huizes ons aanraadde, was subliem.
Kortom, als we nog eens in Brugge vertoeven, gaan we zeker terug naar De Pepermolen.

Datum van bezoek: juni 2021
1 februari 2021 beoordeeld

de take-away zeevruchtenschotel, die de gastheren Geert en Henri van Maison Amodio voor ons hadden geregeld, was subliem ! na de lockdown komen we zeker eens bij jullie eten ! Veel courage in deze moeilijke tijden !

Datum van bezoek: januari 2021
19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze 44ste huwelijksverjaardag sloten we af met een heerlijk diner in de Pepermolen.
De gastvrouw was zoals gewoonlijk een een en al vriendelijkheid, maar ook het personeel was super gemotiveerd.
We mogen ook de chef niet vergeten natuurlijk : hij toverde heel wat heerlijks in het voorgestelde menu. Top !

Datum van bezoek: september 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken voor correcte prijs in historisch Brugge.
De eend was uitstekend.
Faut le detour!

Een aanradertje!
Geniet ervan.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.