“Uitmuntend ”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 25 van 729 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
19 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze 44ste huwelijksverjaardag sloten we af met een heerlijk diner in de Pepermolen.
De gastvrouw was zoals gewoonlijk een een en al vriendelijkheid, maar ook het personeel was super gemotiveerd.
We mogen ook de chef niet vergeten natuurlijk : hij toverde heel wat heerlijks in het voorgestelde menu. Top !

Datum van bezoek: september 2020

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken voor correcte prijs in historisch Brugge.
De eend was uitstekend.
Faut le detour!

Een aanradertje!
Geniet ervan.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag voor de eerste keer daar iets afgehaald, conclusie was geslaagd plat fruit de mer was ruim voldoende voor 1 persoon. Heel vriendelijk en een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2020
30 december 2019 beoordeeld

Wie na een dagje Brugge uitgebreid en heerlijk wil dineren, zou beslist een bezoek aan De Pepermolen moeten brengen. Dit restaurant heeft een beknopte en kwalitatief hoogstaande kaart. Keuze voldoende voor de liefhebber van een culinaire ervaring tegen zeer schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: december 2019
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kerstavond hier gegeten, mooi menu hadden ze samenstelt. Het heet niet voor niets de Pepermolen, in veel gerechtjes zit een 'pitje', erg lekker.
Gezellige gastvrouw, leuk restaurant, lekker zitten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!