“Heerlijk leuk restaurant”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 25 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kerstavond hier gegeten, mooi menu hadden ze samenstelt. Het heet niet voor niets de Pepermolen, in veel gerechtjes zit een 'pitje', erg lekker.
Gezellige gastvrouw, leuk restaurant, lekker zitten.

26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met ons gezin voor de eerste maal de pepermolen bezocht na positieve feedback van vrienden. De formule op zaterdagavond is vrij klassiek : je kiest je voer- en hoofdgerecht uit de maandmenu. Alles was lekker, goed gekruid, voldoende grote porties; prima dus. Was wel behoorlijk druk waardoor de gastvrouw geen tijd had voor een praatje. Een extra kracht tijdens de coup de feu lijkt ons geen slecht idee.

9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een maandagavond gereserveerd.
Zeer vriendelijke gastvrouw, lekkere menu gegeten, de ravioli met champignons, rundscarpacio, daarna hert en hazerug, afgesloten met kaas en profiterolles.
Alle porties, zeer mooi, lekker, warm geserveerde gerechten. Een aanrader.
Wij komen zeker terug!

17 november 2019 beoordeeld

Kozen voor het maandmenu.
Vriendelijke ontvangst in een gezellig en mooi restaurant.
Lekker eten en een heel vlotte bediening.
Het enigste minpuntje was dat er in her restaurant vrij veel lawaai was

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten gehad, maar niet heel warm ontvangen door de gastvrouw.
We waren met een gezelschap van 4 vrouwen tussen de 30 en 40 jaar oud en het leek alsof de gastvrouw ons vanuit een vooroordeel behandelde alsof we niets gewend waren qua diner en wijn. Kregen geen uitleg over de gekozen wijn, er werd ons niet gevraagd of het had gesmaakt en of we nog iets wilden drinken.
Prijs-kwaliteit van het eten is goed. Wel een van de luxere restaurants.
Maar door de beleving waren we liever wat minder luxe gaan eten in een gezellig/warm/gastvrij restaurant....
Maar de truffelravioli is een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!