TripAdvisor

Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 17 van 834 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Als geboren en getogen bruggeling eindelijk hier es geraakt. We vierden de verjaardag van mijn zus, en deze stond vr ons beiden al lang op de verlanglijst. En het overtrof alle verwachtingen! Een heel warme en vriendelijke ontvangst vd gastvrouw, die alles alleen doet (ontvangst, bediening, alles perfect id gaten houdt en naar wens bedient). Deze dame is goud waard! Ook qua advies naar aangepaste wijn liet ze niks aan het toeval over. Ook hield ze heel zorgvuldig rekening met allergenen. Een klasse-gastvrouw, op alle gebied, waarvoor nog es mijn dank.
Het voorgerecht was perfect! Coquilles a la plancha, enkel puur genot vr de zintuigen! Ook het hoofdgerecht (hertenkalf ) was perfect, en een streling voor het oog én de tong! Een absolute aanrader, zonder meer.
En heel fijn om te horen, bij het afscheid wist de gastvrouw mij nog perfect te herinneren aan de culinaire /medische anekdote die ik haar vertelde in het begin van de avond.
Als je houdt van een culinaire verwennerij in het mooie historische Brugge, in een rustige omgeving,....DOEN!

Datum van bezoek: november 2019

1 week geleden beoordeeld

Een heel goed adres.prijs/kwaliteit is top. De suggestiewijnen waren van hoog niveau. Fijne champagne.

Datum van bezoek: november 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond 4 okt hier gegeten voor mijn vriend zijn verjaardag, op aanrader van onze gastvrouw Marie @ B&B Walvisch, dat hier vlakbij zit. Ook deze gastvrouw doet het uitstekend, het viel ons ook al op dat zij het restaurant en de tafels alleen runt, en dat gaat haar uitstekend af! Het concept en de gerechten zijn súper: een mooie selecte menukaart. Zowel onze rundercarpaccio als evens de pata negra met buffelmozarella waren verrukkelijk, om nog maar te zwijgen over onze hoofdgerechten: de kabeljauw en hertenbiefstuk + mijn dessert (nougatijs met frambozen).

7 oktober 2019 beoordeeld

In het landelijke Lissewege tref je aan de rand van een waterloopje dit restaurant aan, erg gezellig ingericht. Wij namen er het lunchmenu. Voor een schappelijke prijs (21,5euro) kan je kiezen tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Wij waren alvast erg tevreden met onze keuze, lekker klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Bij de koffie die we daarna namen (niet inbegrepen in het lunchmenu) was een lekker assortimentje van zoetigheden. De ontvangst was erg vriendelijk. Wat ons betreft een adres om te onthouden.

2 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super lekkere gerechten, mooi opgemaakte borden en bijpassende wijnen. Gastvrouw bedient de zaak in der eentje. Erg knap en soepel.

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!