TripAdvisor

Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 17 van 834 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Een heel goed adres.prijs/kwaliteit is top. De suggestiewijnen waren van hoog niveau. Fijne champagne.

Datum van bezoek: november 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond 4 okt hier gegeten voor mijn vriend zijn verjaardag, op aanrader van onze gastvrouw Marie @ B&B Walvisch, dat hier vlakbij zit. Ook deze gastvrouw doet het uitstekend, het viel ons ook al op dat zij het restaurant en de tafels alleen runt, en dat gaat haar uitstekend af! Het concept en de gerechten zijn súper: een mooie selecte menukaart. Zowel onze rundercarpaccio als evens de pata negra met buffelmozarella waren verrukkelijk, om nog maar te zwijgen over onze hoofdgerechten: de kabeljauw en hertenbiefstuk + mijn dessert (nougatijs met frambozen).

7 oktober 2019 beoordeeld

In het landelijke Lissewege tref je aan de rand van een waterloopje dit restaurant aan, erg gezellig ingericht. Wij namen er het lunchmenu. Voor een schappelijke prijs (21,5euro) kan je kiezen tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Wij waren alvast erg tevreden met onze keuze, lekker klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Bij de koffie die we daarna namen (niet inbegrepen in het lunchmenu) was een lekker assortimentje van zoetigheden. De ontvangst was erg vriendelijk. Wat ons betreft een adres om te onthouden.

2 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super lekkere gerechten, mooi opgemaakte borden en bijpassende wijnen. Gastvrouw bedient de zaak in der eentje. Erg knap en soepel.

9 september 2019 beoordeeld

Wij hebben enorm lekker gegeten en de sfeer was rustig en goed. Chapeau voor de gastvrouw en de goede kaart!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!