“Uitmuntend gegeten met prettige sfeer”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 20 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
9 september 2019 beoordeeld

Wij hebben enorm lekker gegeten en de sfeer was rustig en goed. Chapeau voor de gastvrouw en de goede kaart!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten.
Gezellig steengoed en niet duur.
De bouillabaisse was fantastisch.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn hier op een vrijdag avond komen eten . Het interieur is zeer mooi en aangenaam ingericht . Wij kozen voor de voorgerecht/hoofdgerecht formule . De garnaalkroketten zijn super en de carpaccio is perfect ( zelden zo goed gegeten ) .
de bereiding van de rog en het lamsvlees was subliem . Mooie presentatie en top van smaak . De bediening verloopt vlot en professioneel . Dit is een restaurant waar we zeker terugkomen . Een pareltje in Brugge tussen al dat toeristisch gedoe .

Datum van bezoek: augustus 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Bij het zoeken naar een restaurant zijn we via TripAdvisor hier terecht gekomen.
De positieve reviews gaven voor ons de doorslag en ze hebben ons zeker niet teleur gesteld! Zeer aangename zaak, vlotte en vriendelijke bediening, Gezien de beperkte kaart kan je er zeker van zijn dat het allemaal verse producten zijn.
Zeer lekker gegeten, het enige minpunt was de warmte in het restaurant...
Ik ga er eerlijkheidshalve ook bij zeggen dat het een uitzonderlijk warme avond was!
Had men hier airco gehad dan was het zeker een 5/5 waard geweest!

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Op zoek naar een eetplaatsje in eigen stad kwamen we dit adresje tegen. Aangenaam zitten, vlotte bediening, leuke soms verrassende combinaties op je bord, allemaal even vers en niets overkruid. Heerlijk gegeten.
Enig minpuntje voor mij was dat het toch niet volledig lactosevrij was. (wel melkvrij, maar dat is niet hetzelfde..)

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!