“Ik val in herhaling! Prachtig!”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 19 van 818 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Recht over de (gesloten) Karmeliet. Wij kennen het restaurant reeds vele jaren en komen (na reservatie) steeds graag terug. Je treft er wel eens een toerist aan, maar vermits je meestal dient te reserveren zijn het vooral locale mensen of trouwe klanten.
Het aantal zitplaatsen is vrij beperkt; mevrouw doet de bediening en haar man staat in de keuken. Het eten is "succulent" of doe maar gewoon en zeg "heerlljk".Hoewel de kaart door de jaren beperkter is geworden zijn we nog nooit ontgoocheld. De smaakcombinaties zijn onovertroffen. Werkelijk heerliljk

Datum van bezoek: april 2019

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond een tête à tête gedaan met mn wederhelft in deze zaak. Over heel de avond kan er niks verkeerd gezegd worden. Heel lekker gegeten en gedronken, de service was in orde. Wetende dat de gastvrouw de zaal alleen doet, chapeau! Hier komen wij zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: april 2019
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niet te grote zaak ,maar een heel gezellig interieur .
Je kan kiezen uit een beperkte kaart , mooie formule . Lekkere wijn .
De dame was heel vriendelijk in bediening .
Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019
24 maart 2019 beoordeeld

(H)eerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Correcte en beleefde bediening. Lekkere wijn ontdekt. Aangenaam en gezellig interieur. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 16 februari zijn mijn vriend en ik hier komen eten. Het was een fantastische avond met lekker eten en drinken. De gastvrouw was enorm vriendelijk. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!