“Lekker!”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 19 van 818 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond een tête à tête gedaan met mn wederhelft in deze zaak. Over heel de avond kan er niks verkeerd gezegd worden. Heel lekker gegeten en gedronken, de service was in orde. Wetende dat de gastvrouw de zaal alleen doet, chapeau! Hier komen wij zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: april 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een niet te grote zaak ,maar een heel gezellig interieur .
Je kan kiezen uit een beperkte kaart , mooie formule . Lekkere wijn .
De dame was heel vriendelijk in bediening .
Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019
24 maart 2019 beoordeeld

(H)eerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Correcte en beleefde bediening. Lekkere wijn ontdekt. Aangenaam en gezellig interieur. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 16 februari zijn mijn vriend en ik hier komen eten. Het was een fantastische avond met lekker eten en drinken. De gastvrouw was enorm vriendelijk. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019
17 februari 2019 beoordeeld

Een dagje Brugge eindigt vaak in restaurant De Pepermolen, recht over het gewezen driesterren restaurant De Karmeliet. Of de passie van de kok en de charmante gastvrouw daar uit voort komt weten we niet. Wat we wel weten is dat je er bijzonder lekker kan eten en ook de service tot in de puntjes verzorgd is. Dat weten de Bruggelingen ook want het is drummen voor een plaatsje. Tijdig reserveren is de boodschap, want het aantal plaatsen is beperkt. Er is steeds een menu en à la carte heb je een ruime keuze. Geen toeristenval zoals zo vele op de Grote Markt, maar een (h)eerlijk restaurant.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!