“Aanrader!”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 16 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op 16 februari zijn mijn vriend en ik hier komen eten. Het was een fantastische avond met lekker eten en drinken. De gastvrouw was enorm vriendelijk. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019

17 februari 2019 beoordeeld

Een dagje Brugge eindigt vaak in restaurant De Pepermolen, recht over het gewezen driesterren restaurant De Karmeliet. Of de passie van de kok en de charmante gastvrouw daar uit voort komt weten we niet. Wat we wel weten is dat je er bijzonder lekker kan eten en ook de service tot in de puntjes verzorgd is. Dat weten de Bruggelingen ook want het is drummen voor een plaatsje. Tijdig reserveren is de boodschap, want het aantal plaatsen is beperkt. Er is steeds een menu en à la carte heb je een ruime keuze. Geen toeristenval zoals zo vele op de Grote Markt, maar een (h)eerlijk restaurant.

2 februari 2019 beoordeeld

We hebben op zondag (als) paar een lunch genomen. Vriendelijke ontvangst door de gastdame. Een niet te groot restaurant waar je meer dan voldoende ruimte hebt tussen de tafels. Ik vermoed dat er hier meer locals komen eten.
De kaart is eerder beperkt maar biedt toch voldoende keuze. Het eten zelf was heerlijk.
Dit alles voor een schappelijke prijs. We gaan nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019
10 januari 2019 beoordeeld

We hadden geluk dat we nog een tafeltje konden bemachtigen toen we de dag zelf reserveerden.

Het is een klein restaurant met een mooie inrichting. De gastvrouw straalt rust uit en is heel sympathiek. Het eten was voortreffelijk, werkelijk niets op aan te merken. We komen graag terug!

7 januari 2019 beoordeeld

Komen hier al jaren , correcte en lekkere keuken voor een correcte prijs, met zeer vriendelijke bediening van de gastdame, klein restaurant maar zeer gezellig. Kijken er steeds naar uit om hier terug te komen.

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!