“een lekkere ontdekking!”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 18 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

We hebben op zondag (als) paar een lunch genomen. Vriendelijke ontvangst door de gastdame. Een niet te groot restaurant waar je meer dan voldoende ruimte hebt tussen de tafels. Ik vermoed dat er hier meer locals komen eten.
De kaart is eerder beperkt maar biedt toch voldoende keuze. Het eten zelf was heerlijk.
Dit alles voor een schappelijke prijs. We gaan nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019

10 januari 2019 beoordeeld

We hadden geluk dat we nog een tafeltje konden bemachtigen toen we de dag zelf reserveerden.

Het is een klein restaurant met een mooie inrichting. De gastvrouw straalt rust uit en is heel sympathiek. Het eten was voortreffelijk, werkelijk niets op aan te merken. We komen graag terug!

7 januari 2019 beoordeeld

Komen hier al jaren , correcte en lekkere keuken voor een correcte prijs, met zeer vriendelijke bediening van de gastdame, klein restaurant maar zeer gezellig. Kijken er steeds naar uit om hier terug te komen.

2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijke avond gehad. Klein restaurantje dus wel reserveren want het zit altijd vol! De menukaart is niet groot (4 voor- 3 hoofd- en 4 nagerechten). De wijnkaart daarentegen is erg uitgebreid. Er staan Voornamelijk vleesgerechten op de kaart. Prima prijs kwaliteit. Fijne avond met als afsluiting heerlijke desserts! En op loopafstand van onze geweldige b&b walvisch.

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig & chique restaurant. Zaak is kleinschalig en er is aandacht voor detail. Prijs-kwaliteit is super. Wij hebben erg lekker gegeten en zouden zeker nog eens terug willen komen.

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!