“Heerlijk”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 19 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

We hadden geluk dat we nog een tafeltje konden bemachtigen toen we de dag zelf reserveerden.

Het is een klein restaurant met een mooie inrichting. De gastvrouw straalt rust uit en is heel sympathiek. Het eten was voortreffelijk, werkelijk niets op aan te merken. We komen graag terug!

1 week geleden beoordeeld

Komen hier al jaren , correcte en lekkere keuken voor een correcte prijs, met zeer vriendelijke bediening van de gastdame, klein restaurant maar zeer gezellig. Kijken er steeds naar uit om hier terug te komen.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijke avond gehad. Klein restaurantje dus wel reserveren want het zit altijd vol! De menukaart is niet groot (4 voor- 3 hoofd- en 4 nagerechten). De wijnkaart daarentegen is erg uitgebreid. Er staan Voornamelijk vleesgerechten op de kaart. Prima prijs kwaliteit. Fijne avond met als afsluiting heerlijke desserts! En op loopafstand van onze geweldige b&b walvisch.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig & chique restaurant. Zaak is kleinschalig en er is aandacht voor detail. Prijs-kwaliteit is super. Wij hebben erg lekker gegeten en zouden zeker nog eens terug willen komen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, kleinschalig restaurant. Eten is erg lekker. Daarnaast hebben ze ook goede wijnen. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!