“Voortreffelijk ”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 22 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk gegeten, prima qua prijs kwaliteit en gastvrouw is zeer vriendelijk!
Een aanrader voor een heerlijk avondje dineren!

Datum van bezoek: december 2018

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was er zeer lekker en zeker prijs kwaliteit dik in orde en betaalbare wijnen de borden waren een streling voor het oog , proficiat

Datum van bezoek: november 2018
31 oktober 2018 beoordeeld

Een van de weinige restaurants in een toetistische buurt waar tafellinnen nog in gebruik zijn; uitstekend !
Het eten is oertraditioneel en zeer Belgisch getint, maar uiterst lekker. De prijskwaliteit verhouding is uitstekend; en men verlaat niet de tafel met honger. Een pluim voor het koppel dat de zaak runt.

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend gegeten bij de Pepermolen. Geen ruime kaart keuze maar voldoende mogelijkheden. Gerechten waren heerlijk. Soepje met paling zeer smaakvol. Eendenborst heel erg lekker. Huiswijnen gedronken. Allen goede wijnen. Bediening was naar wens. Een knus restaurant met een prima prijs/ kwaliteit verhouding (wat we in Brugge niet steeds aantroffen...).

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien wij tweewekelijks op restaurant gaan willen we graag een review geven van dit restaurant.

Ten allereerste een dikke chapeau voor de gastvrouw, zeer vriendelijk en niet te stijf ook zeer toegankelijk bij opmerkingen.

Mijn vriend en ik namen elk andere gerechten. Ik nam als voorgerecht de Carpaccio van rund, eenvoudig maar wel lekker om te eten. Mijn vriend koos voor de pata negra vergezeld met watermeloen, helaas was er teveel vlees op het bord en te weinig watermeloen, hierdoor kwamen de smaken niet in balans, de keuze van de mozzarella was wel top.

Als hoofdgerecht ging ik voor het hertenkalf, heerlijk stukje vlees, saus was perfect maar de hoeveelheid groenten mocht groter zijn voor mij. Mijn vriend koos voor de vis met pasta, ook hier een kleine opmerking, er mogen gerust meer groenten bij de pasata gedaan worden, helaas was de smaak door het ontbreken hiervan een beetje eentonig.

De desserten die we kozen waren ook verschillend: ik koos voor de kaasschotel, geen slechte keuze in kazen maar misschien om verspilling te vermijden kan er een vrije keuze in verschillende kazen aangeboden worden. Eveneens vond ik twee beschuitjes voor de hoeveelheid kaas weinig, misschien door wat brood erbij te leggen was dit eenvoudig opgelost.

Het chocolade dessert met de macaron was zeer goed en verfijnd.

We zijn er zeker van dat de chef echt bedreven is en mits een paar aanpassingen te maken kan dit restaurant echt een topper worden!

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!