“Genoten van een heerlijk dinner.”
Beoordeling van De Pepermolen

De Pepermolen
Geclassificeerd als nr. 21 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juli 2018 beoordeeld

Warm ontvangst, gezellig decor, goede stoelen en zeer lekker eten. Het restaurant is eenn stukje lopen vanaf het centrum, maar de wandeling zeker waard.

Datum van bezoek: juli 2018

27 juni 2018 beoordeeld

Prachtige gerechten geserveerd door attent personeel. Ook in onze grotere groep was alles goed onder controle!

Datum van bezoek: mei 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurantje. Fantastische wijnen en lekker eten. De borden zijn prachtig geserveerd.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super,super gezellige sfeer, bedankt ,komen zeker terug . We komen zoveel naar Brugge en we hebben een nieuw en zeker betrouwbaar adres gevonden

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten.
Kleinere menukaart maar super lekker en verse bereiding.
Ook dessert was top. Adresje om te onthouden als we in Brugge zijn.

Reizigers die De Pepermolen bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In De Pepermolen geweest? Deel je ervaringen!