“Top !”

Geclassificeerd als nr. 34 van 737 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
20 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke gastvrouw ! Super kok ! Correcte rijs kwaliteit ! Top ! Een echte aanrader in het centrum van Bruggev!

Datum van bezoek: juli 2019

1 mei 2019 beoordeeld

Ontvangst prima, jassen aangenomen en plekje mogen kiezen.
Mooie entourage. Het geheel is met aandacht ingericht en aangekleed.
Kleine, maar diverse kaart. Mooie gerechten, al zijn de desserts weinig aansprekend.
Aperitiefhapjes van het huis: olijven, radijsjes en wulkachtige slakken, vervolgens een (erg zout) witloofsoepje. Een wat vreemde combinatie, maar wel eens wat anders.
Suggestie van de dag als voorgerecht. Langoustines in panko-broodkruim.
Drie gebakken 'vissticks' met veel rucola en twee verschillende dressings. Ronduit matig en de prijs (€25.-) zeker niet waard.
Hoofdgerechten grietfilet en kalfszwezerik. Grietfilet was prima, de zwezerik helaas net iets te ver gebakken. Erg veel sperzieboontjes en daarmee wat uit balans.
Het wijnaanbod is goed, tweemaal zoete witte wijn mogen proeven.
Bediening sober, maar vaktechnisch in orde. Kort praatje aan tafel met de vraag hoe we bij couvert kwamen en of we waren aanbevolen. Even later hoorde we aan een andere tafel de vraag gesteld worden "Who told you to come?". Dat leverde bij ons toch een glimlach op. Ondanks dat de prijs voor een glas wijn nog meeviel (€5.-) kunnen wij niet anders concluderen dat de prijs-kwaliteit niet aan onze verwachtingen voldeed.

Datum van bezoek: april 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net familierestaurant enigszins buiten de toeristische route. Zachte rustige muziek uit speakers boven je hoofd. Eten goed bereid en smaakvol echter niet geheel overtuigend voor de maximale beoordeling. De amuse vooraf is een broccoli aspergesoepje maar smaakt als iets zoutig groens. Een klein stukje dorade als voorgerecht echter op een bedje van tomaatjes met koelkast-temperatuur. Kalfsvlees van hoofdgerecht goed gegaard, blijft lang warm maar toch een tikkeltje droog en op een slordige stapel kleingesneden groente opgediend. Prachtige rode wijn erbij, werd op niet-zuinige wijze bijgeschonken. Lekker gegeten en veel positiefs, maar zoals gezegd net niet overtuigend gezien de gastronomische ambities van het restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019
9 maart 2019 beoordeeld

Het restaurant zit in het centrum maar het is toch rustig gelegen. Best reserveer je een plaatjes want het is een klein maar gezellig familie restaurant. Het eten is lekker en de gastvrouw is viertalig.

Datum van bezoek: maart 2019
19 februari 2019 beoordeeld

Fantastisch restaurantje. Gezelligheid troef door de leuke inrichting. Het eten was super lekker en de borden zijn een mooie schilderij. En de vriendelijkheid en de gedrevenheid van de gastvrouw maakt van een diner hier een topavond! Bedankt! Komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant Couvert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Couvert geweest? Deel je ervaringen!