“super bediening”

Geclassificeerd als nr. 13 van 804 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Het restaurant zit in het centrum maar het is toch rustig gelegen. Best reserveer je een plaatjes want het is een klein maar gezellig familie restaurant. Het eten is lekker en de gastvrouw is viertalig.

Datum van bezoek: maart 2019

5 weken geleden beoordeeld

Fantastisch restaurantje. Gezelligheid troef door de leuke inrichting. Het eten was super lekker en de borden zijn een mooie schilderij. En de vriendelijkheid en de gedrevenheid van de gastvrouw maakt van een diner hier een topavond! Bedankt! Komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019
16 februari 2019 beoordeeld

Eerlijke en lekker verse ingrediënten waar de smaak primeert en niet ver gezocht.
Gastvrouw meertalige, uiterst professioneel maar uitermatig vriendelijk. Beperkte kaart maar ook beperking in het aantal tafels. Gelijk hebben ze daar uitbaters zonder personeel werken. Aanrader over de ganse lijn, enkel ‘s avonds open.

Datum van bezoek: februari 2019
7 januari 2019 beoordeeld

Speciaal voor mijn vrouw haar verjaardag dit restaurant geboekt, mede n.a.v. de vele zeer positieve recensies. Het bleek een uitstekende keuze. Kleinschalig, knusse huiskamerachtige sfeer en zeer romantisch. Een ontzettend vriendelijke bediening door de eigenaresse zelf. Restaurant was sfeervol aangekleed met subtiele kerstversiering. Zowel het voorgerecht (de St. Jacobsoesters) als de hoofdgerechten (de kwartel en de hertenkalffilet) waren subliem, heerlijk zacht, perfect bereidt. Lekkere wijn erbij en mijn vrouw werd nog verrast met vuurwerk bij het nagerecht (een zalige perencrumbel met ijs). Toprestaurant gelegen net buiten de drukte (zijstraat Rozenhoedkraai). Aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
6 januari 2019 beoordeeld

Als je bij restaurant Couvert binnen komt wordt je meteen verrast door de sfeervolle inrichting. De combinatie van de authentieke rustieke muren, warme kleuren en linnen op de tafels zorgt voor een perfecte sfeer. Bij binnenkomst krijgen we een warme ontvangst. De kok maakt klassieke gerechten met een eigentijdse interpretatie. Het oudjaar menu begint met een aperitief en heerlijke amuses. De grietfilet, sorbet van limoen en hertenkalffilet met wintergroenten zijn onze favoriet. We sluiten af met een glas champagne en de beste wensen voor het jaar 2019. De verhouding tussen prijs en kwaliteit van het oudjaar menu is zeer goed! Bedankt!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Couvert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Couvert geweest? Deel je ervaringen!