“Romantisch en authentiek”

Geclassificeerd als nr. 9 van 799 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Speciaal voor mijn vrouw haar verjaardag dit restaurant geboekt, mede n.a.v. de vele zeer positieve recensies. Het bleek een uitstekende keuze. Kleinschalig, knusse huiskamerachtige sfeer en zeer romantisch. Een ontzettend vriendelijke bediening door de eigenaresse zelf. Restaurant was sfeervol aangekleed met subtiele kerstversiering. Zowel het voorgerecht (de St. Jacobsoesters) als de hoofdgerechten (de kwartel en de hertenkalffilet) waren subliem, heerlijk zacht, perfect bereidt. Lekkere wijn erbij en mijn vrouw werd nog verrast met vuurwerk bij het nagerecht (een zalige perencrumbel met ijs). Toprestaurant gelegen net buiten de drukte (zijstraat Rozenhoedkraai). Aanrader.

1 week geleden beoordeeld

Als je bij restaurant Couvert binnen komt wordt je meteen verrast door de sfeervolle inrichting. De combinatie van de authentieke rustieke muren, warme kleuren en linnen op de tafels zorgt voor een perfecte sfeer. Bij binnenkomst krijgen we een warme ontvangst. De kok maakt klassieke gerechten met een eigentijdse interpretatie. Het oudjaar menu begint met een aperitief en heerlijke amuses. De grietfilet, sorbet van limoen en hertenkalffilet met wintergroenten zijn onze favoriet. We sluiten af met een glas champagne en de beste wensen voor het jaar 2019. De verhouding tussen prijs en kwaliteit van het oudjaar menu is zeer goed! Bedankt!

4 weken geleden beoordeeld

Klein, gezellig, romantische restaurant. Top bediening door mevrouw, die het met hart en ziel doet en een dikke duim voor mijnheer die de kok is. De gerechten waren één voor één superlekker en van topkwaliteit. Bij het volgend bezoek aan Brugge komen wij zeker terug.

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een intiem klein restaurant, dat op culinaire wijze mooie gerechten serveert. Vraag even naar wat ze naast de kaart serveren, deze 'dag special' kan ook zeer lekker zijn. Bediening zeer vriendelijk. Prijzen zeer schappelijk voor de geboden eten. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig klein restaurant. Goede bediening en lekkere gerechten aan een eerlijke prijs. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurant Couvert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Couvert geweest? Deel je ervaringen!