“Heerlijk ”

Geclassificeerd als nr. 10 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een intiem klein restaurant, dat op culinaire wijze mooie gerechten serveert. Vraag even naar wat ze naast de kaart serveren, deze 'dag special' kan ook zeer lekker zijn. Bediening zeer vriendelijk. Prijzen zeer schappelijk voor de geboden eten. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig klein restaurant. Goede bediening en lekkere gerechten aan een eerlijke prijs. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is heel hartelijk. Nadat we gezeten zijn kregen we een lekkere amuse en een drankje.
We gaan ditt keer voor het menu met een extra voorgerecht van paling. Met bijpassende wijnen. De gerechten zijn heel smaakvol met eerlijke smaken. Het is een
vrij klein restaurant maar mooi ingericht.
Dit is een prima restaurant voor een fijne avond uit eten.

Datum van bezoek: juni 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening erg lekker en een intressante kaart.
Erg sfeervol pand in het centrum van Brugge.
Heel democratisch qua prijs.

Datum van bezoek: januari 2018
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even weg van het tourisme, met een super bediening en geweldig lekker eten! Dit in hartje Brugge. Mooi herenhuis. Leuke atmospheer. Een van de meest persoonlijke en leuke resto's in Brugge.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Restaurant Couvert bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Couvert geweest? Deel je ervaringen!