“eten voor een redelijke prijs”
Beoordeling van Pili Pili

Pili Pili
Reserveren met
Pili Pili is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 155 van 788 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
22 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurantje om voor een redelijke prijs toch lekker te kunnen eten in Brugge, je kan hier kiezen voor een menu voor 20 euro krijg je als voorgerecht lookbroodjes - pasta keuze uit 4 soorten - en nog een dessert. Voorgerechtje lekkerder dan verwacht. Pasta mocht wat meer kruiden hebben. Ik had de veggie, deze was iets beneden verwachting, maar als dessert de tiramisu was weer heel erg lekker en vers gemaakt.Menu was zeker zijn geld waard. De pasta van het huis was wel heel erg lekker .

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak gekozen uit een bongobon. Zeer aangenaam verrast. Erg lekker gegeten en zeer gezellig! De gastheer was erg joviaal en vriendelijk. Deze zaak bezoeken we zeker nog eens!

1 mei 2018 beoordeeld

Onverwachts met bon gaan eten in Pili Pili.
Is ons zeer bevallen.
Lekker eten, vlotte bediening,
Mooie keuze uit diverse gerechten (met een bon is het meestal 1vast gerecht)
en.... lekker dessert.
Komen zeker terug

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker. Gezellig en interessant van prijs. Mijn man en ik maar ook ons zoontje van 3 werden heel vriendelijk bediend. Daarvoor alleen al komen wij met plezier terug!

6 maart 2018 beoordeeld

Goede kok, leuke bediening. De kabeljauw op een bedje van spinazie en witte wijnsaus is een aanrader.

Reizigers die Pili Pili bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pili Pili geweest? Deel je ervaringen!