“Zeer lekker en vriendelijk!”
Beoordeling van Pili Pili

Pili Pili
Reserveren met
Pili Pili is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 152 van 797 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak gekozen uit een bongobon. Zeer aangenaam verrast. Erg lekker gegeten en zeer gezellig! De gastheer was erg joviaal en vriendelijk. Deze zaak bezoeken we zeker nog eens!

1 mei 2018 beoordeeld

Onverwachts met bon gaan eten in Pili Pili.
Is ons zeer bevallen.
Lekker eten, vlotte bediening,
Mooie keuze uit diverse gerechten (met een bon is het meestal 1vast gerecht)
en.... lekker dessert.
Komen zeker terug

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker. Gezellig en interessant van prijs. Mijn man en ik maar ook ons zoontje van 3 werden heel vriendelijk bediend. Daarvoor alleen al komen wij met plezier terug!

6 maart 2018 beoordeeld

Goede kok, leuke bediening. De kabeljauw op een bedje van spinazie en witte wijnsaus is een aanrader.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 'brasserie viva-box' genoten van een zeer lekkere lunch! Varkenshaasje en appeltaart zijn een aanrader! Vriendelijke en vlotte bediening! We komen hier zeker nog terug!

Reizigers die Pili Pili bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pili Pili geweest? Deel je ervaringen!