“Uitstekende visgerechten in centrum Brugge”
Beoordeling van Pili Pili

Pili Pili
Reserveren met
Pili Pili is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 151 van 780 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
6 maart 2018 beoordeeld

Goede kok, leuke bediening. De kabeljauw op een bedje van spinazie en witte wijnsaus is een aanrader.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 'brasserie viva-box' genoten van een zeer lekkere lunch! Varkenshaasje en appeltaart zijn een aanrader! Vriendelijke en vlotte bediening! We komen hier zeker nog terug!

27 februari 2018 beoordeeld

Weinig smaak in het eten. Escalope en Spaghetti Vongole te weinig gekruid. Geen echte Italiaan en dit was duidelijk te proeven. Voor de rest gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Maar het eten primeert.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor de eerste x met een bongo bon en nog enkele personen a la carte, voldoende keuze, zeer flexibel ook in menu. Heel lekker gegeten, erg vriendelijke uitbater. Als ik 1 minpuntje mag geven, de kabeljauw was diepvries en droog maar de saus en garnituur maakte veel goed! Wij komen zeker terug!

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Bongobon kennis gemaakt met deze eetgelegenheid. Vriendelijk onthaal en bediening. De zaak zat vol en dit voor een zaterdagmiddag... De lunch was heel goed met een hoofdgerecht en een nagerecht met telkens verschillende keuzemogelijkheden. We komen zeker eens terug om andere gerechten te proeven.

Reizigers die Pili Pili bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pili Pili geweest? Deel je ervaringen!