“matige keuken”
Beoordeling van Pili Pili

Pili Pili
Reserveren met
Pili Pili is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 156 van 796 Restaurants in Brugge
Geschikt voor: Lokale keuken
27 februari 2018 beoordeeld

Weinig smaak in het eten. Escalope en Spaghetti Vongole te weinig gekruid. Geen echte Italiaan en dit was duidelijk te proeven. Voor de rest gezellige inrichting en vriendelijke bediening. Maar het eten primeert.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor de eerste x met een bongo bon en nog enkele personen a la carte, voldoende keuze, zeer flexibel ook in menu. Heel lekker gegeten, erg vriendelijke uitbater. Als ik 1 minpuntje mag geven, de kabeljauw was diepvries en droog maar de saus en garnituur maakte veel goed! Wij komen zeker terug!

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Bongobon kennis gemaakt met deze eetgelegenheid. Vriendelijk onthaal en bediening. De zaak zat vol en dit voor een zaterdagmiddag... De lunch was heel goed met een hoofdgerecht en een nagerecht met telkens verschillende keuzemogelijkheden. We komen zeker eens terug om andere gerechten te proeven.

18 februari 2018 beoordeeld

Wij beschikten over een Bongobon (30 €) voor een lunch voor 2 personen en waren in Brugge voor een stadsbezoek. De beschrijving van bistro/resto Pili Pili in het Bongoboekje klopte volledig met onze verwachtingen. Zeer proper, goede, vlugge bediening en keuze tussen diverse hoofdgerechten en desserts.
We keren er zeker terug!
Anny

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier via een wonderbox. We hadden een paar minder goede reacties gelezen en hadden dus niet te hoge verwachtingen. Dit was onterecht. Het is super meegevallen. Leuke gezellige sfeer, vriendelijke en grappige obers. Ik heb een glutenintolerantie en had dit op voorhand niet gemeld maar dit was geen enkel probleem. Ze hebben me een volledig Glutenvrije pasta gemaakt en nog Glutenvrije crackers erbij gegeven! Super!!

Reizigers die Pili Pili bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Pili Pili geweest? Deel je ervaringen!