“Duur en onpersoonlijk ”

Geclassificeerd als nr. 627 van 778 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas de recensies niet vooraf gelezen. Het ziet er gezellig uit, maar schijn bedriegt. Het eten is duur. De bediening gehaast en niet zo vriendelijk. We hadden een omelet (van €15) besteld , je denkt dat daar brood bij zit. Maar nee het is een bord vol ei , tomaat en kaas. Een bordje (diepvries)patat met een plastic kuipje supermarkt mayonaise kost €9!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep familie uit Portugal op stap, enkelen vragen het toilet waar de rest een plaatsje zoekt, dat bleek meteen een probleem en ze moesten eerst zeker weten dat we wel iets gingen drinken (mensen zijn zwart maar we gaan hier niet over racisme beginnen want dat is zogezegd relatief in Vlaanderen...). De dames wilden graag een wafel eten en dat heb ik in mijn portemonnee gevoeld... 11 euro voor een wafel met banaan. Die wafel komt uit de diepvries en is opgewarmd in de microgolfoven. De banaan was compleet onverzorgd op de wafel gegooid. Ons zoontje wou frietjes, een bord diepvriesfrietjes uit de supermarkt en een klein potje mayonaise koste 9 euro alstublieft. De bediening was uiterst onvriendelijk. We mochten ook niet zomaar kiezen waar we gingen zitten. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en zal dat hier ook nooit meer meemaken. Het enige wat je er tegen kan doen is een review schrijven, maar mensen weet dus wat je te wachten staat... Mensen die het anders beleefden zal je ook wel vinden maar voor ons was dit een afknapper zonder meer.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de toeristische plek een zeer vriendelijke ontvangst. Goede bediening. Lasagne en mosselen besteld. Porties voldoende groot en lekkere frietjes. Twee sausjes bij de mosselen en bord met lege schelpen werd professioneel verwijderd. Enig minpunt. 6 euro voor een glas zeer middelmatige huiswijn.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op het terras van deze zaak voor een verfrissende verpozen.
De bediening was zeer onvriendelijk en dit was aan de tafel naast de onze eveneens zo.
Elektronisch betalen kan je niet in deze zaak en dat valt toch wel erg tegen, zeker in een toeristisch centrum als Brugge verwacht men niet dat dit nog kan. Ik zag tweemaal mensen een het terras verlaten om een bankautomaat op te zoeken nadat ze de rekening kregen.
Een Franse meneer aan de tafel naast de onze maakte kenbaar niet over cash te beschikken en werd zeer nors te kennen gegeven dat 'de kaart' vermeldt dat ze enkel cash aannemen.
Niet meer van deze tijd... of valt daar iets meer achter te zoeken?

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten wel de duurste kirr royal ooit dat ik gedronken heb. De oudere kelner was onbeschoft en onprofessioneel de jongere kelner heeft onze maaltijd gered

Reizigers die Mozarthuys bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozarthuys geweest? Deel je ervaringen!