“Degelijke toeristenplaats ”

Geclassificeerd als nr. 635 van 794 Restaurants in Brugge
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de toeristische plek een zeer vriendelijke ontvangst. Goede bediening. Lasagne en mosselen besteld. Porties voldoende groot en lekkere frietjes. Twee sausjes bij de mosselen en bord met lege schelpen werd professioneel verwijderd. Enig minpunt. 6 euro voor een glas zeer middelmatige huiswijn.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op het terras van deze zaak voor een verfrissende verpozen.
De bediening was zeer onvriendelijk en dit was aan de tafel naast de onze eveneens zo.
Elektronisch betalen kan je niet in deze zaak en dat valt toch wel erg tegen, zeker in een toeristisch centrum als Brugge verwacht men niet dat dit nog kan. Ik zag tweemaal mensen een het terras verlaten om een bankautomaat op te zoeken nadat ze de rekening kregen.
Een Franse meneer aan de tafel naast de onze maakte kenbaar niet over cash te beschikken en werd zeer nors te kennen gegeven dat 'de kaart' vermeldt dat ze enkel cash aannemen.
Niet meer van deze tijd... of valt daar iets meer achter te zoeken?

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten wel de duurste kirr royal ooit dat ik gedronken heb. De oudere kelner was onbeschoft en onprofessioneel de jongere kelner heeft onze maaltijd gered

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbaasd dat er zoveel negatieve commentaren geschreven zijn... personeel was heel vriendelijk en we kregen direct een andere tafel, meer uit de wind. Advies van de ober was heel correct en de bediening van de steengrill inclusief de tijdige vervanging was uiterst vriendelijk en met de nodige uitleg. Aan de dure kant maar dat kun je verwachten op zo'n toeristische plek. In elk geval wij waren heel tevreden.

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige dag wilde wij hier een drankje doen. Dit kon alleen bij een select aantal tafels. Drankjes waren flink aan de prijs. €3,30 voor een kleine cola. Andere die na ons wat wilde drinken werden onvriendelijk weggestuurd. Bij het afrekenen gooide de ober het geld in zijn schortzak, gritste de flesjes van tafel en liep weg. Er kon nog geen bedankje of 'fijne dag' vanaf. Na ons bezoek even op Tripadvisor gekeken en blijkbaar zijn wij dus niet de enige met deze ervaring.

Reizigers die Mozarthuys bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Mozarthuys geweest? Deel je ervaringen!