Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

Bonheiden, België
via mobiele applicatie
Lees alle 59 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brugge
vanaf US$ 12,70
vanaf US$ 3,45
vanaf US$ 14,15
vanaf US$ 44,20
Beoordeeld op 8 oktober 2020

Al vele jaren klant als we in Brugge komen. Zeer lekkere artisanale koekjes en speculaas. Alles wordt ter plaatsen gebakken. Hier ben je in de toeristenstad Brugge tenminste zeker dat je lekkere Belgische, artisanale producten koopt. Spijtig dat het voor ons zo ver is.

Datum van activiteit: september 2020
maisonlaconfiance, Eigenaar van Maison La Confiance, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Bedankt voor uw reactie!
Fijn te horen dat u al genoten hebt van onze koekjes.
Als u niet tot in Brugge geraakt, neem dan gerust contact op met de winkel.
Er is altijd de mogelijkheid om deze naar u toe te zenden. ;)

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

De lekkerste verse koekjes, iedere keer als we in Brugge zijn genieten we van de overheerlijke koekjes en speculoosjes! Een top adres, super vers, en zo lekker

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Iedere keer als we naar Brugge gaan is dit een vaste stop. Ons favoriete koekjes, de geur lokt je binnen ,een aanrader zijn de suuuuuuper lekkere bokkenpootjes, altijd vers .

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 2 november 2016

Geen bezoek aan Brugge zonder hier binnen te stappen. Als je binnenstapt overvalt de zoete zalig geur je en ga je gegarandeerd buiten met een paar zakjes van al die lekkernijen. Vergeet zeker geen palmiers mee te nemen, die zijn ZALIG! Beter dan gelijk welk koekje in de supermarkt.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2016

Als ik in brugge ben kan ik de verleiding niet weerstaan om even binnen te springen bij Juliette. Ze hebben een groot assortiment aan versgebakken koekjes zoals Brugse kletskoppen, speculoos, kokosmacarons, notenkoeken en meer. Je vindt er ook leuke geschenkmanden.

Datum van activiteit: oktober 2016