Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top winkel

Top winkel met top producten. Zeer klant vriendelijk en goede uitleg hoe alles in mekaar zit. Veel ... meer lezen

Beoordeeld op 8 oktober 2020
FrancescoL2241
Super lekker

Al vele jaren klant als we in Brugge komen. Zeer lekkere artisanale koekjes en speculaas. Alles ... meer lezen

Beoordeeld op 8 oktober 2020
nadine_bossaert
België
Lees alle 60 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brugge
vanaf US$ 11,63
vanaf US$ 3,16
vanaf US$ 12,97
vanaf US$ 40,51
Beoordeeld op 19 juni 2018

Iedere keer als we naar Brugge gaan is dit een vaste stop. Ons favoriete koekjes, de geur lokt je binnen ,een aanrader zijn de suuuuuuper lekkere bokkenpootjes, altijd vers .

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 2 november 2016

Geen bezoek aan Brugge zonder hier binnen te stappen. Als je binnenstapt overvalt de zoete zalig geur je en ga je gegarandeerd buiten met een paar zakjes van al die lekkernijen. Vergeet zeker geen palmiers mee te nemen, die zijn ZALIG! Beter dan gelijk welk koekje in de supermarkt.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 29 oktober 2016

Als ik in brugge ben kan ik de verleiding niet weerstaan om even binnen te springen bij Juliette. Ze hebben een groot assortiment aan versgebakken koekjes zoals Brugse kletskoppen, speculoos, kokosmacarons, notenkoeken en meer. Je vindt er ook leuke geschenkmanden.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Altijd gevaarlijk om langs Juliette's te passeren, want de verleiding is toch oh zo groot.. ;-) de geur komt je al in de Wollestraat al tegemoet.. HEERLIJKE verse zelfgebakken koeken.. 100% genieten van elk koekje! Aanrader (voor jezelf of als origineel geschenk) ;-) Uiteraard duurder dan een pak koeken uit de winkel maar je krijgt dan ook 'waar' voor je geld

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 1 september 2016

Kom hier steeds terug om speculoos met gember te halen, mijn favoriet.
regelmatig zie je de bakkers dan bezig door het glas en je kan steeds proeven van alles in de winkel

Datum van activiteit: december 2015