“Super goed, wel eerst reserveren..”
Beoordeling van Poules Moules

Poules Moules
Geclassificeerd als nr. 152 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je echt heerlijk eten. Heerlijke gerechten die vrij simpel zijn, maar echt goed bereid. Dat is hun kracht. Dat in combinatie met heerlijke biertjes zorgen voor een heerlijke avond.

Je moet wel even reserveren!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon bij het gaan zitten aan tafel. Er werd ons bruusk duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was, omdat de tafel nog niet opgeruimd was. Dit is natuurlijk prima, maar de toon van de bediening werd er niet beter op gedurende ons bezoek.
Gasten worden behandeld als een last, het duurde even voor dat onze bestelling werd opgenomen: kreeftenbisque en garnalenkroketten. Het eten kwam snel, maar werd werkelijk op tafel neer gesmeten zonder een woord.
Het eten was summier te noemen voor de prijs die wordt gevraagd. De kreeftenbisque was een kopje tomatensoep met wat garnalen erin om het ontbreken van enig spoor van kreeft te maskeren.
Doordat de locatie zo goed was besloten we ons verlies te nemen en af te rekenen zonder al te veel commentaar te leveren of beoordeling te schrijven.
Echter toen wij wilden betalen schonk de bediening ons geen moment aandacht en konden wij de belabberde service op een heel nieuw niveau zien ontvouwen. Naast ons waren twee meiden gaan zitten die wat vroegen over de kaart (of ze toevallig broodjes hadden) de bediening reageerde zeer bot, dat ze dat maar bij de bakker op het plein moesten gaan halen. De meisjes, lichtelijk verbouwereerd, legde deze opmerking naast zich neer en besloten toch nog een drankje te bestellen. Dit bleek echter niet meer mogelijk aangezien ze straal genegeerd werden. Wij hebben ze geadviseerd dat het er niet veel beter op zou worden en dat ze beter een ander terras konden zoeken.

Nadat deze meiden op stonden en weggingen zijn wij zelf maar naar binnen gelopen voor de rekening. Hier werden we weer terug naar buiten gestuurd en hebben we uiteindelijk nogmaals om de rekening gevraagd, dit keer wel met een succesvol einde. Op de rekening stond een drankje die wij niet gekregen hadden. De bediening reageerde hierop alsof we gek waren; “jullie hebben het wel besteld”. Erg mooi horeca concept: gasten laten bestellen, nooit iets uitserveren, maar vervolgens wel de rekening op tafel gooien.

Het verdient aanbeveling om deze bediening, een gastvrijheidstraining te geven... of een andere baan!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond. Genoeg tafeltjes vrij op het terras. We willen een drankje doen. Niet bij poules moules. Alleen eten of anders niet. Onze opmerking dat er plek zat vrij is wordt afgedaan met "we zijn een restaurant". Hallo! 21 uur op woensdag! Jamais

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen voor de tijd van het jaar goed. Vlaamse stoverij is goed maar kan beter van smaak. Lamskroontje mocht iets meer uitgebakken zijn, was nog volledig rood vanbinnen,maar toch lekker. Zeer vriendelijke bediening. Toch een aanrader in Brugge.

6 april 2018 beoordeeld

Topbediening met uitstekende keuken !
Ideale lunchstop voor een (shop)dagje in Brugge met een zeer gezellig en warm interieur

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Poules Moules bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Poules Moules geweest? Deel je ervaringen!