“Gezellig”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 33 van 737 Restaurants in Brugge
23 februari 2020 beoordeeld

Gezellige wijnbar waar je na het shoppen lekker kunt genieten van een wijntje en een tapas plankje. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020

24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk bediend, mooie wijn voor ons uitgezocht, met zn tweetjes uitzonderlijk genoten van de gemoedelijke ambiance en de heerlijke tapaz

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

Blend is een gezellige wijnbar-wijnwinkel. Zeer vriendelijke bediening. Correcte prijzen zowel voor de dranken als voor de wijn die je kan aankopen.

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel relaxed met een glas prima wijn voor een eerlijke prijs even bijkomen. Neem er een lekker hapje bij, de comte-kaas en de tapenade kan ik aanbevelen. Daarbij prima en vlotte bediening. Dan verdien je een pluim!!

Datum van bezoek: november 2019
7 november 2019 beoordeeld

Een gezellig en sfeervol wijnbar. Heerlijke wijn & champagne en lekkere kaasplank met truffelhoning , een must-try! Mmmm
De eigenaar is super enthousiast en gepassioneerd hetzelfde als zijn personeel.
Zeker een aanrader, komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!