“100 % genieten ”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 33 van 737 Restaurants in Brugge
24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk bediend, mooie wijn voor ons uitgezocht, met zn tweetjes uitzonderlijk genoten van de gemoedelijke ambiance en de heerlijke tapaz

Datum van bezoek: december 2019

17 november 2019 beoordeeld

Blend is een gezellige wijnbar-wijnwinkel. Zeer vriendelijke bediening. Correcte prijzen zowel voor de dranken als voor de wijn die je kan aankopen.

Datum van bezoek: november 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel relaxed met een glas prima wijn voor een eerlijke prijs even bijkomen. Neem er een lekker hapje bij, de comte-kaas en de tapenade kan ik aanbevelen. Daarbij prima en vlotte bediening. Dan verdien je een pluim!!

Datum van bezoek: november 2019
7 november 2019 beoordeeld

Een gezellig en sfeervol wijnbar. Heerlijke wijn & champagne en lekkere kaasplank met truffelhoning , een must-try! Mmmm
De eigenaar is super enthousiast en gepassioneerd hetzelfde als zijn personeel.
Zeker een aanrader, komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Datum van bezoek: september 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

jaarlijks gaan we toch wel een paar keer naar Brugge. dicht bij de deur maar o zo gezellig. ook eind september weer. doordat er 150 jaar stadsschouwburg was dienden we een ommetje te maken tijdens onze wandeling. en daardoor passeerden we heel toevallig deze wijnbar/wijnwinkel. van buitenaf gezien leek het heel gezellig en eens binnen was dat ook zo: wat een gezellige sfeer. wijnliefhebbers die we zijn: we konden ons vergapen aan de vele soorten die te koop aangeboden worden in deze wijnwinkel. vele voor ons nog ongekend, een paar minder wanneer we een uur later terug buiten kwamen. het leuke is dat je vele soorten per glas kan bestellen aan een mooie prijs: 7 euro is mooi als je weet dat het om een heel goeie wijn gaat. we hebben dan ineens maar een plank gemixte hapjes besteld zodat ook onze honger gestild was. dit is een hééééél leuk adres en zal door ons zeker worden aangedaan telkens we Brugge bezoeken. en als je weet dat er ook 1 is in Gent........
een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!