“Leuke wijnbar met goede service”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 29 van 822 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met 2 vriendinnen, 4 dagen naar Brugge geweest. Eerste avond kwamen we deze wijnbar al tegen. Het is een leuke en gezellige tent met betaalbare lekkere wijnen. Uiteindelijk hebben we hier 3 avonden gezeten.

Datum van bezoek: mei 2019

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het eind van de middag even heerlijk bijkomen met een wijntje en kaasplankje. De truffelhoning was helemaal geweldig. Spijt dat ik niet en potje heb gekocht. Sommelier had verstand van zaken en kon ons goed adviseren over de wijnen. Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een grote wijnwinkel / wijnbar waar je heel veel keuze hebt in heel veel wijnsoorten. Leuk om gezellig bij te kletsen, of gewoon een speciaal wijntje te willen drinken met je vrienden.

15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dan zit je hier goed. En hoe!
Heerlijke, en hier en daar best verrassende wijnen. Ook de charcuterie en de kaas met truffel honing waren geweldig. Als we in Brugge zijn gaan we zeker nog een keer terug

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer op rij neergestreken in Blend. Ze hebben hier heerlijke rode wijnen en met kaas en charcuterie zit je je hier met gemak een paar uur. De bediening is super en zeer deskundig. Gewoon lekker genieten en bij vertrek een potje honing truffel meegenomen...

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!