“Bezoek op de middag”
Beoordeling van Blend Wijnbar-Wijnwinkel

Blend Wijnbar-Wijnwinkel
Geclassificeerd als nr. 26 van 804 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier zonder te reserveren op zaterdagmiddag komen drinken en eten. Vlotte bediening.
Mogelijkheid tot kleine hapjes,
Plankje charcuterie en warme kroketjes. Ideaal voor een lunch.

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel een gezellige zaak maar de uitbater zou wel iets vriendelijker mogen zijn.
Jammer dat je het moet doen met de keuze van de barman
Er wordt gevraagd wat jou voorkeur geniet en dan krijg je een glas wijn voor 10 euro die helemaal niet voldoet aan jou voorkeur.

Datum van bezoek: februari 2019
9 februari 2019 beoordeeld

Beste wijnbar van Brugge, men kan er kwaliteitswijn proeven per glas en er is ook een mogelijkheid om wijn te kopen uit de winkel,

Datum van bezoek: februari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt helemaal aan deze wijnbar. Van de aankleding, de inrichting tot de bediening en de wijnen, alles is helemaal perfect!
We namen een franse chardonnay en een Sloveense pinot noir, de laatste was verrassend goed. Kaas en charcuterie erbij waren perfect, met o.a. een heerlijk truffelstroopje. De gastvrouw heeft met ons meegedacht over restaurants in Brugge, gastvrijheid ten top. Dikke aanrader deze wijnbar en wellicht gaan we nog een keertje terug tijdens ons verblijf, want een lekker whiskey schenken ze ook!

Datum van bezoek: december 2018
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super zaak! Niet alleen gezellig zitten om van een glaasje wijn te genieten, maar ook altijd verfijnd advies voor de aankoop van een fles. Juiste prijzen en voor ieder wat wils!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Blend Wijnbar-Wijnwinkel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Blend Wijnbar-Wijnwinkel geweest? Deel je ervaringen!